عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-08-10, 10:06 PM   #22
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abo amar
 
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80
abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: ملخص حدوته طياره بدون طيار تضرب هدف في عمق سيناء

كل ما يلفت انتباهى فى هذا الصدد وهو انى افتح الفيس بوك الاقى اصحاب ليا على الفيس بوك ينتمون الى جماعه الاخوان المسلمون كل ما يهمهم فى الموضوع ده كله ليس اختراق حدودنا من جانب اسرائيل او غيرو اللى يهمهم يقولك اسرائيل قتلت مواطنين مصريين انا عن نفسى لا اعتبر هولاء الجهادييين مصريين وان كانو يحملون الجنسيه المصريه ابا عن جد ولا اعتقد ان قتلهم من جانب البوذيين حتى حرام انا كل ما يشغللنى فى هذا السياق هو اختراق حدودنا ده هل تم باستئذان الجيش المصرى او لا ولو تم فعلا استئاذان من الجيش المصرى ازاى الجيش المصرى يستعين باسرائيل للقضاء على ارهاببين داخل اراضيه لا اعتقد ان جيشنا ضعيف ليستعين باسرائيل عموما الايام الجايه هتبين الحقيقه وهنعرف مين اللى قتل جنودنا فىلا رفح مع انى اكاد اكون متاكد ان من قتل جنودنا جماعات جهاديه ولكن غير مصريه وهذا الكلام سمعته من رجال كبار فى المخابرات اكثر من مره
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس