اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab.bob
ابو عمار باشا انا لا اعرف رابعة ولا خامسة ههههههههههههه .... دى صورة انا لقيتها على النت مش اكتر وشاكر على تعليق حضرتك
|
وانا شفتها برده على النت زى حضرتك بس شوفتها مرفق معاها خبر بيقول انهم ظبطو سلاح زى ده فى الاعتصامات بس كده هى دى كل القصه

