الموضوع
:
حد شاف ده قبل كدة ؟؟؟
عرض مشاركة واحدة
13-08-11, 12:55 PM
#
15
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 2
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى:
282
رد: حد شاف ده قبل كدة ؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa elbana
وده هينطبق على حمل الأسلحة البيضاء كمان ولا جمل سلام نار بدون ترخيص فقط
طبعا المؤبد هيكون لحيازة الأسلحة النارية لكن اعتقد سيتم تغليظ عقوبات حيازة الاسلحة البيضاء ايضا.
adel152
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى adel152
البحث عن كل مشاركات adel152