اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan
تسلم يا عادل و ربنا يستر , انا فى دماغى اروح معاك وادى النطرون مرة بس لما اخلص شوية حاجات كدة ان شاء الله
|
يا باشا نروح بس انا اجى معاك فسحه انا بعد اللى حصلى امبارح بطلت صيد ...واخر بندقيه عندى هصورها وهعرضها للبيع اليومين الجايين دول