رد: صحح معلوماتك عن هتلر وسيل من الشائعات
سبحان الله يا أستاذ أحمد أنا قريت المصدرين اللي أنت حاططهم و كالمعتاد أنت مزود من عندك حاجات كتير أوي مش موجوده في المصدرين !!!!!؟؟؟؟ يا أستاذ أحمد لما أحط مصدر حاجه للناس لازم أنقلها زي ما هي و ما أحرفش فيها علشان دي أمانه !!!! يرجي تحري الدقه و الأمانه في نقل الموضوعات !!!!!
__________________
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم [CENTER]
|