سنه كامله
انا عرفت المنتدى السنه الي فاتت في العيد الصغير
في شهر 8
يعني انا داوقت في المنتدى بقالي سنه كامله
محستش بيها خالص
يارب نبقى كلنا موجودين و كل حبايبي و الناس الي بقدزهم و بعزهم و بحترمهم و بعتبرهم اخواتي بعد 9 سنين باذن الله و اعمل موضوع شبه دا بظبط عشان كملت في المنتدى 10 سنين كاملين
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه ..
لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه ..
لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف ..
انتظره ..
|