الموضوع
:
سنه كامله
عرض مشاركة واحدة
13-08-16, 10:30 PM
#
10
abo amar
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى:
80
رد: سنه كامله
عقبال لما تكمل فى المنتدى 100 سنه يا حاج وتكون بخير وصحه وسلامه وبعد 100 سنه بقى مش هيبقى فيه صيد يمام وحمام وبتاع هيبقى الصيد وقتها صراصير وابراص ههههههههههههههههههههههههههههههههه
abo amar
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى abo amar
البحث عن كل مشاركات abo amar