رد: سنه كامله
الف الف شكر على الردود من اخواتي
و انا فعلا دعوتي اننا نفضل مع بعض دايما اسره متماسكه و وحده واحده مفيهاش اي انشقاق او صراعات
المنتدى مش مجرد لنك بندخل عليه
انا شخصيا بدخل عشان الناس الي هنا
الي بحبهم و بحترمهم من غير لا مصلحه ولا اي حاجه
و بدعي من ربنا اننا نفضل دايما مع بعض و يزيد علينا ناس كمان بردو محترمين كده
و يبقى معانا اولادنا كمان بيحبو الهوايه زي ما احنا بنحبها
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه ..
لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه ..
لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف ..
انتظره ..
|