رد: تنبيه غاية في الأهمية
انا اتعملي نقطه مره بسبب تعليق اجى سياسي غصب عني
و حرمت و معملتهاش تاني
عندي الفيس هتكلم فيه في السياسه
هنا صيد و بس
شكرا للتنبيه يا عرابي باشا
__________________
لئن فغر الخطر فاه ، فأدخل رأسك فيه ..
لئن غزا الخطر قلبك ، فأغز قلبه ..
لئن جرى الخطر ، خلفك فلتتوقف ..
انتظره ..
|