اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
الزمن غير الزمن ياعم عادل ههههههههههههه ربنا يديك ويدينا طولة العمر
|
والله ياباشا كان زمن جميل وكانت الناس فيه اجمل. الواحد لما بيقعد يفتكر السبعينات والثمنينات بيتحصر على اللى احنا فيه حاليا. اتمنى وأدعو الله ان اللى جاى يكون احسن.