اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan
و ييجى بتاع الزبالة فى الصباح علشان ياخد الزبالة و انت ناسى تطلع منها الحاجات اللى خبيتها فيها امبارح , و تبقى عملت كل ده علشان تحمى نفسك و فى الآخر ...... هههههههههه
(ياريت بعد اذنك تبعتلى باقى الموضوع على الخاص)
|
ههههههههه منور الموضوع يا دكتور
يعنى انت سيبت كل الموضوع ومركز مع كيس الزباله هههههههه
هو فعلا كان لازم افكرة لما يرجع البيت اول حاجه يعملها انه يشيل كيس الفلوس من الزباله ههههههه
الباقى هبعتهولك حاضر