اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud
فرحت قلبى يا احمد والله
بس انا نفسى يجيوا وان شاء الله الشعب هيعمل الصح
|
انا مش عايز انشر التقرير كامل عشان اغلبه سياسه انا كده مصفيه
وفيه نقط كتير منها ان بمقدور الصواريخ البالستيه المصريه التي تم صناعتها مع كوريا الشماليه انهاء الوجود الامريكي بقصف القواعد الامريكيه حتي عمق اوروبا
المدفعيه المصريه ستمطر نار الغضب علي حليفتنا الاستراتيجيه اسرائيل وقصف كل مراكز الطوارئ والتجميع لشل الجيش الاسرائيلي في جمع الاحتياطي
بمقدور الشباب الغاضب المصري الغير نظامي قتل واسر كل تواجد عسكري دون حاجه لابلاغ القوات المسلحه وستكون بمثابه نزهه