اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الوطن
ياريت التقرير كامل لانة هيكون بمثابة متعة للقارى عن الموضوع دة عشان الواحد منا يفتخر بالجيش بتاعة
|
ابعتلي اميلك او الفيس عالخاص عشان مش هينفع انشره عشان نظام المنتدي ومش هعرف ابعته رساله في المنتدي عشان كبير اكبر من المسموح بيه في المنتدي ولو حد عايزه يبعتلي عالفيس
https://www.facebook.com/ahmed.said.33865