اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper hero
شكرااااااااااااااا يا مصرى على الافادة و ربنا يجعلة فى ميزان حسناتك بإذن الله
|
تحت امر حضرتك يافندم ولو انى الصراحة ليه راى فى الحتتين دول ان سعرهم مبالغ فيه انته ممكن تجيب حتتين بارون اصدار قديم بتمن حته من دول والبارون ميكانيكا وشغل عالى جدا