اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper hero
بس على حد علمى ان الالمانى لا يعلى عليه و بالاخص الrohm 9mm اداء و صوت قوى جدا عكس التركى تماما و الايطالى نمرة 2 بعد الالمانى
|
والله لولا اختلاف الازواق لبارت السلع الالمانى شديد مفيش كلام بس هيه اهواء