اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sniper hero
شكرا على المرور و دا احسن سعر وصلتلوا لحد دلوقتى حتى عند القناص
اللى يعرف مكان ارخص من كده يدلني عليه
|
الاخ الفاضل
لو انت مش مستعجل اصبر شويه وانتظر عروض الاعضاء والمسدس ده رغم ندرته ولكن ممكن ناس تقتنيه تفرط فيه من مبدأ الفلوس احسن من ركنته
فنصيحتى اصبر الا لو انت مستعجل يبقى اتكل على الله بس المهم يكون جديد زيروووووووووو