الموضوع
:
استفسار و ارجو من رجال القانون الرد
عرض مشاركة واحدة
13-08-24, 12:43 PM
#
9
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 2
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى:
282
رد: استفسار و ارجو من رجال القانون الرد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady
رد وافى و محترم
والله يامحمد بك حضرتك اللى قمة فى الاحترام.
سيتم نقل الموضوع الى القسم الصحيح.
adel152
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى adel152
البحث عن كل مشاركات adel152