رد: قوات الكاميكازي اليابانية
السلام عليكم ، على ما اعتقد والله اعلم ان الامريكان بالغوا فى تصوير الكاميكازى علشان يغطوا على الفضيحة الى حصلتلهم فى بيرل هاربر ويقللوا من انتصار اليابانيين عليهم وبرضه علشان يبرروا القاء القنابل الزرية عليهم .
التبريرات الوهمية دى بتفكرك بتبريرات مين يا وليد ؟
نسيت الف شكر ليه يا عم وليد
__________________
قال الله تعالى فى اواخر سورة الكهف ( قُل هَل نُنَبِّئُكُم بِالأَخسَرينَ أَعمالًا ﴿103﴾ الَّذينَ ضَلَّ سَعيُهُم فِي الحَياةِ الدُّنيا وَهُم يَحسَبونَ أَنَّهُم يُحسِنونَ صُنعًا ﴿104﴾ أُولـئِكَ الَّذينَ كَفَروا بِآياتِ رَبِّهِم وَلِقائِهِ فَحَبِطَت أَعمالُهُم فَلا نُقيمُ لَهُم يَومَ القِيامَةِ وَزنًا ) صدق الله العظيم
محمد مصطفى ( فضيل )
|