عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-08-26, 12:07 AM   #6
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

 
الصورة الرمزية وليد سالم
 
تاريخ التسجيل: May 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 2,689
معدل تقييم المستوى: 353
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: قوات الكاميكازي اليابانية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ، على ما اعتقد والله اعلم ان الامريكان بالغوا فى تصوير الكاميكازى علشان يغطوا على الفضيحة الى حصلتلهم فى بيرل هاربر ويقللوا من انتصار اليابانيين عليهم وبرضه علشان يبرروا القاء القنابل الزرية عليهم .


التبريرات الوهمية دى بتفكرك بتبريرات مين يا وليد ؟

نسيت الف شكر ليه يا عم وليد


منور الموضوع كالعاده بتعليقك يا فضيل
__________________
حين سكت اهل الحق عن الباطل
توهم اهل الباطل انهم علي حق
""""
علي ابن ابي طالب


وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس