اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man
جبتلي صدمه يا قبطان
انا لو منك اعيط على فكره
زي ما الاساتذه الافاضل رشحولك الشادو 1000 انا كمان برشحهالك
بصاحه بندقيه اكتر من رائعه خامات ودقه عاليه جدا وقوه
على فكره انا معايا شادو 1000
|
انا مصدوم اكتر منك يامان
ولغاية دلوقت لسه كل يوم ابص على الدولاب بتاعها وانا باتحسر واقول معقول مش هاشوفها تانى
هههههههههههههههههههههههههه