رد: رجاء لأباطرة الكرال...
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
باجماعة أهدوا شوية كلام الجميع تقريبا مضبوط فيه أختلاف بسيط الاخ ميشو بيتكلم على سرعة الشادو نمرة 1 والاستاذ فضيل واخى العزيز هشام بيتكلموا على نمرة 2.
سرعة نمرة1 = 1000 قدم/ث تقريبا = 305 متر/ث تقريبا (يبقى كده كلام ا/ ميشو صح).
سرعة نمرة2 = 722 قدم/ث تقريبا = 220 متر/ث تقريبا ( يبقى كلام ا/ فضيل برضه صح).
وطبعا لأن ا/ هشام ايديه كلها بركه البندقية بتزيد سرعتها لما بيستخدمها حوالى 15 متر/ث فبتصل ل235 متر/ث.
تحياتى للجميع.
|
عادل باشا
دايماً لمساتك سحرية
تحياتي
__________________
The strong person knows how to keep his life in order. Even with tears in his eyes, He still manage to say "I'm OK" with a smile... God is good ..... Change is coming.....My pistol in my hand.
Pray, Live, Be strong, Laugh, Love,
....... This are my rules in life.
.................................................. ......Mohammad Al Qassam
|