الموضوع: عمل بايبود
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-09-10, 08:21 PM   #4
الشمسى
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2013
المدينه: البحيره
المشاركات: 132
معدل تقييم المستوى: 6
الشمسى في بداية الطريقالشمسى في بداية الطريقالشمسى في بداية الطريقالشمسى في بداية الطريقالشمسى في بداية الطريقالشمسى في بداية الطريقالشمسى في بداية الطريق
افتراضي رد: عمل بايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
على وشك تنفيذ الطريقه يومين بس افضى فيهم وهطلع حاجه لوز اللوز
هى فكرة بسيطة وسهلة وممكن اى حد يعملها وننتظر ابداعك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
انا عندى حاجة شبيه للى هو عامله ده هى حامل كاميرا بنفس الطول تقريبا الواحد يبقه يجرب
فكره وممكن تعمل تعديل تركب حاجه ثابتة فى البندقية زى اللى فى الكاميرا (الحامل بيمسك فيه )



الشمسى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس