عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-09-10, 10:26 PM   #1
ابن الوطن
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Jul 2013
المشاركات: 175
معدل تقييم المستوى: 9
ابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريقابن الوطن في بداية الطريق
افتراضي المواقف الغريبة فى حياتنا

مساء الفل يا احلى شباب واعضاء اية الاخبار كلة تمام
انا فكرت كدة فى حاجة ان كل واحد مننا يكتب على المواقف الغريبة او المرعبة اللى اى حد مننا اتعرضلها فى حياتة ومتهيالى من وجهة نظرى انة هيكون حوار وموضوع شيق

وانا هبدء بنفسى وهقول ان فية موقف غريب انا اتعرضلة وهو انى فى يوم من الايام وانا نازل الصبح من بيتى وادام باب العمارة فوجئت بكلابين دوبر مان ادام باب العمارة قاعدين على الرصيف كدة طبعا انا اتسمرت مكانى ومتحركتش وهما طبعا بيزوموا وطلع ان صاحبهم اساسا بينزل يتمشى بيهم كل يوم من غير اى سلسلة كدة بس فى اليوم اللى انا شفتهم فية هما جريوا منة وحظى السىء انهم جم عند عمارتنا طبعا انا عملت مشكلة جامدة جدا معاة تكاد تكون الاقرب الى فتح محضر فى القسم لانة غلطان جدا جدا وكانوا ممكن يتسببوا فى قتل احد
وهو دة اكتر موقف غريب اتعرضلة
هههههههههههههههههه
ابن الوطن غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس