اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
يا جدع عيب فصلتنى والله وكنت بقراء الموقف لخطيبتى ديركت على الهواء مباشرة 
|
هههههههههههههههههههههههههههههههه
معلشي بقي يا استاذ هشام
بس لو تحب انا في الخدمه ههههههههههههههههه