الموضوع: رعشه الايدي
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-09-20, 04:00 PM   #11
diiie_hard
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية diiie_hard
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 469
معدل تقييم المستوى: 42
diiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر بهdiiie_hard عضو نفتخر به
افتراضي رد: رعشه الايدي

من الافضل وقف الاندرال لان دوا تنظيم ضربات القلب وليسه لرعشة يدك
وكما ذكر الاخ medozs خد ديبوفيت او تراي بي حلوين جدا ودي لتقوية الاعصاب والاطراف العصبية وهتخليك كويس جدا
بس شوف الجرعة المناسبة ليك ودي مش مضرة نهائيا
diiie_hard غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس