الموضوع
:
رعشه الايدي
عرض مشاركة واحدة
13-09-20, 04:00 PM
#
11
diiie_hard
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 469
معدل تقييم المستوى:
42
رد: رعشه الايدي
من الافضل وقف الاندرال لان دوا تنظيم ضربات القلب وليسه لرعشة يدك
وكما ذكر الاخ medozs خد ديبوفيت او تراي بي حلوين جدا ودي لتقوية الاعصاب والاطراف العصبية وهتخليك كويس جدا
بس شوف الجرعة المناسبة ليك ودي مش مضرة نهائيا
diiie_hard
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى diiie_hard
البحث عن كل مشاركات diiie_hard