اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ
انا عندي بقي مشكلة تانية
مش رعشة لا ، ايدي مرة واحدة تقفل علي اي حاجة مسكاها بغباء
الحكاية دي بقالها فترة معايا .. وبتحصل لما اروح الجيم بعد اسبوع او اتنين من التمرين
|
ههههههههههههههههههههه واضح ان المنتدي كله تعبان
شكل ايدك راكبها عفريت من الي انت بتعمله في الناس يا جوكر