اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diiie_hard
من الافضل وقف الاندرال لان دوا تنظيم ضربات القلب وليسه لرعشة يدك
وكما ذكر الاخ medozs خد ديبوفيت او تراي بي حلوين جدا ودي لتقوية الاعصاب والاطراف العصبية وهتخليك كويس جدا
بس شوف الجرعة المناسبة ليك ودي مش مضرة نهائيا
|
انا الحمد لله موقفه من مده كبيره
بس حكايه الحقن ديه انا متعقد منها بقالي مده كبيره
لو فيه اي حاجه طبيعيه يبقي احسن