الموضوع
:
المصرى عاشق الريتاى ( Eagle & Baron)
عرض مشاركة واحدة
13-09-26, 08:59 AM
#
3
elmasrey123
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى:
431
رد: المصرى عاشق الريتاى ( Eagle & Baron)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان
يعنى ادى المصرى المشرف العام ...تحذير يعنى_ههههههههههههههه...دة صور الصيد ورحلاتة ..طب كنت حط جوز يمام او حمام جنب المسدس الصوت وكنا هانعديها_ههههههههههه
مناا كتت بصطاد الى بيصورنى
__________________
elmasrey123
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى elmasrey123
البحث عن كل مشاركات elmasrey123