الموضوع
:
حد يقتل الراجل ده
عرض مشاركة واحدة
13-09-26, 04:53 PM
#
2
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى:
231
رد: حد يقتل الراجل ده
ده يتقتل ازاي انا عيني باظت منه
ده تلاقيه عامل شفرة الدم يا ابني
الي زي ده مش لازم يعيش ليوم الاتنين ولا التلات
__________________
المهارة
تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما
العبقرية
فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ツ
ĴΘĶЄЯ
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ĴΘĶЄЯ
زيارة موقع ĴΘĶЄЯ المفضل
البحث عن كل مشاركات ĴΘĶЄЯ