اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ
ده يتقتل ازاي انا عيني باظت منه
ده تلاقيه عامل شفرة الدم يا ابني
الي زي ده مش لازم يعيش ليوم الاتنين ولا التلات
|
ههههههههههههههههههه والله انا عيني كانت هتطلع عليه
وبالامانه هو خد مني شويه شتايم
دنا لو وقفت علي ايدي شويه اعمل فرح