اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheLegnedkiller
انا موبايلي يا جماعه بدأ يخرف
نوعه asha 305
مش عارف التاتش بتاعه بدأ يخرف ليه
حصلت معايا قبل كده مره وبعد كده اتعدل لوحده
دلوقتي اجي اضغط 4 ييجي 1
اجي اضغط اي رقم تاني يطلع رقم خلافه خالص
والمشكله اني عامله بباص يعني مش هعرف افتحه غير لما ادخل الباص وانا عارف الباص
بس كل لما اجي اضغط اوك مافيش اي حاجه تحصل فيه
ياريت الي عارف حاجه يقول
لاما شكلي هروح اوديه لاي مركز صيانه
|
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.