عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-09-26, 06:48 PM   #7
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: موبايلي بدأ يخرف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.
+++++++++++++++++++1
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس