الموضوع
:
موبايلي بدأ يخرف
عرض مشاركة واحدة
13-09-26, 06:50 PM
#
7
big man
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى:
64
رد: موبايلي بدأ يخرف
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.
هو مش عارف يفتحه من اساسه عشان الباس
__________________
القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى big man
البحث عن كل مشاركات big man