عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-09-26, 06:50 PM   #8
big man
صياد قديم
 
الصورة الرمزية big man
 
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: تحت الارض
المشاركات: 1,854
معدل تقييم المستوى: 64
big man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدىbig man من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: موبايلي بدأ يخرف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152 مشاهدة المشاركة
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.
هو مش عارف يفتحه من اساسه عشان الباس
__________________

القوة الحقيقية في العقل وليس في العضلات
big man غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس