الموضوع
:
موبايلي بدأ يخرف
عرض مشاركة واحدة
13-09-26, 07:25 PM
#
11
pooforever_2010
المشرف العام
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى:
438
رد: موبايلي بدأ يخرف
يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4
ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه
وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط
ياما حصلت معايا
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى pooforever_2010
البحث عن كل مشاركات pooforever_2010