عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-09-26, 07:25 PM   #11
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: موبايلي بدأ يخرف

يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4
ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه
وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط
ياما حصلت معايا
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس