اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
أعمله touch screen calibration من خلال قائمة الهاتف هيضبط معاك ان شاء الله.
|
والله يا استاذ عادل انا ماكنتش عارف افتحه من الاول بس الحمد لله فتحته
بس المشكله كل لما اجي اعمله touch screen calibration
بييجي عند النقطع التانيه الي هيا تحت خالص من الشمال مش بيجيب خالص