اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010
يا باشا اكتب الباس عادى بس تحت الزرار شويه
يعنى لو فالباس 1 دوس 4
ولو فيه5 دوس 8 والاوك تحت منه شويه
وبعدين عاير الشاشه تانى من الضبط
ياما حصلت معايا
|
والله يا كبير
انا خت بنصحيه حضرتك ديه والموبايل اتفتح بس للاسف مش عارف اعمل ضبط الشاشه
كل لما اجي اعملها بتقف عن حته معينه في الشاشه ومش راضيه تكمل