عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-10-01, 01:08 AM   #3
ابو مروان
مشرف الاقسام العامه

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,892
معدل تقييم المستوى: 216
ابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدىابو مروان عميد بالمنتدى
افتراضي رد: خنجرين صناعة منزلية...بعجينة السيراميك

مساء الفل يا جوكرز..نورت الموضوع.....بص يا باشا اى محل حدايد وبويات تجيب من عندة غرا ابيض سائل ..تقريبا ب 10 جنية حوالى نص لتر فى علبة ...دقيق ابيض دقيق درة الناعم اللى زى النشا ....وزيت جلسرين من الصيدلية او زيت برافين من الصيدلية.... طاسة تيفال..... طريقة التحضير ..لو كتبت على ججل طريقة عمل عجينة السيراميك هاتلاقى منتديات كتير حاطاها فية كذا طريقة اختار اللى تعرف تعملها وكلها سهلة جدا وموش مكلفة
وعلى يوتيوب ممكن تلاقى فيديوهات ناس بتعمل حاجات روعة من العجينة دى
ابو مروان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس