13-10-01, 01:14 AM
|
#4
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
|
رد: خنجرين صناعة منزلية...بعجينة السيراميك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان
مساء الفل يا جوكرز..نورت الموضوع.....بص يا باشا اى محل حدايد وبويات تجيب من عندة غرا ابيض سائل ..تقريبا ب 10 جنية حوالى نص لتر فى علبة ...دقيق ابيض دقيق درة الناعم اللى زى النشا ....وزيت جلسرين من الصيدلية او زيت برافين من الصيدلية.... طاسة تيفال..... طريقة التحضير ..لو كتبت على ججل طريقة عمل عجينة السيراميك هاتلاقى منتديات كتير حاطاها فية كذا طريقة اختار اللى تعرف تعملها وكلها سهلة جدا وموش مكلفة
وعلى يوتيوب ممكن تلاقى فيديوهات ناس بتعمل حاجات روعة من العجينة دى
|
الله يبارك لك يارب
معلش تعبتك معايا يا باشا
انا من النوع المجنون بالهاند ميد والصناعات اليدوية
تسلم يا باشا
تقبل خالص تحياتي
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ
|
|
|