اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد خلف
ايه دا ؟
طلعه عاديه كده زي بتوه الناس العاديين ؟
فين الحاجات العجيبه الي بتحصل كل مره ؟
انت اتحسدت يا هاني
ههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا قبطان
|
ههههههههههههههههههههههه
فين ياعم اللى طلعه عاديه دى
مانا طلعت بالليل اهو للصيد فى ايام غبره وقلق
وده طبعا مش عادى
هههههههههههههههههههههه