اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير
كبيييييييييييييييييييير ياعم هانى بجد حاجه جميله
بس ازاى الطلعه دى تعدى عادى كده زى الناس العاديين من غير مواقف جامده
|
مش عارف ياباشا والله ازاى عدت من غير مواقف
الظاهر كده انى اتحسدت
هههههههههههههههههههههههههههه
مسائك عسل ياكبيرنا