رد: يا ترى موجود ولا لا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar
30 او 40 ومش عاوزهم صينى هههههههههههههههههههههههههه ده ممكن يكون مكتوب عليهم مصنوع فى حوارى الصين كمان يا باشا اى كشاف led نوره عالى لن يقل تمنه عن 150 جنيه شوف اللى عندى فى العرض الكبير ب150 جنيه والصغير ب 120 جنيه واضاءه عاليه جدا وعالى وواطى ورعاش وخامه فوق الصح وعدسه امريكى لكن بقيه الكشاف كله صينى
|
ههههههههههه طب ماهو اكيد مصنوع ف حوارى الصين ومش بعيد كمان يكون العيال الصينين
اللى بيلفو هنا دول هما اللى مصنعينه... عموما هو اللى موجود عندك ف العرض ده made in ايه وابعتلى النهائى بتاعه ف رساله ع الخاص...
__________________
أَحْبِبْ مَنْ شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مُفَارِقُه , وَاعْمَلْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَجْزِيٌّ بِهِ , وَعِشْ مَا شِئْتَ ؛ فَإِنَّكَ مَيِّتٌ , وَاعْلَمْ أَنَّ شَرَفَ الْمُؤْمِنِ قِيَامُهُ بِاللَّيْلِ , وَعِزُّهُ اسْتِغْنَاؤُهُ عَنِ . النَّاسِ .
|