اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato
حرام الموضوع يعمل مشاهدات بالعبيط وانا بيطلع عين امي في تجميع المواضيع ورفع الصور وفي الاخر احس اني شغال في صحرا لو محدش رد هبعت لهشام بيه يبعتلنا كتيبه دعم واسناد وندور الضرب في المنتدي كله والي يخاف يطلع بره ههههههههههه
|
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا عم احمد مش مهم الردود المهم الناس تشوف الموضوع وتستفاد منه
اللى بيعمل خير مش بيستنى شكر من حد افضل حاجه يكون القسم اللى انتا مديره فيه مرجع قوى للناس
تحياتى يا صديقى الغالى