السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
كل عام و انتم بخير يعود علينا و عليكم و علي منتدانا و بيت الجميل ده بالخير و اليمن و البركات ان شاءالله
الموضوع عن مسدس مونديال عندي من زمان مش بستخدمة و زي ما هو واضح من الصور كل الكتابات علية حفر و المسدس شغال تمام و حالتة جيدة جدا
انا عايز من الخبراء تقييم المسدس و تسعيرة لاني ناوي ابيعة ان شاءالله
و شكرا ليكم مرة تانية و تقبلوا مروري