رد: القبطان البطل رامي عبد العزيز ، بطل اغراق بات شيفع وبات يم
ربنا يرحمه ويتقبل منه صالح الاعمال
حرب اكتوبر من اكتر الحروب اللى اوضحت قوة وشجاعة المقاتل المصرى
تحياتى ياباشا على الموضوع الجميل
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*
|