اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_
اقترح عليك مشروع روبوت .. ماتتخضش من المشروع اينعم هو متعب اه لكن جميل ف النهاية و مش شرط يكون التاسك المطلوبة من الروبوت صعبة ممكن تكون اي حاجة بس الفكرة انه يبنفذها و يمشي
مثلا روبوت يتفادي عوائق او روبوت يشيل حاجات خفيفة او مثلا روبوت بيصور الخ الخ
معظم المشروع هيكون الكترونكس - ميكا ترونكس - و برمجة
|
اللــــــــــــــــــــــــــــــه عليك
فعلاً واسألو اهل الذكر
برنس يا سيكو مليار تحيه يا كبير