اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_
اقترح عليك مشروع روبوت .. ماتتخضش من المشروع اينعم هو متعب اه لكن جميل ف النهاية و مش شرط يكون التاسك المطلوبة من الروبوت صعبة ممكن تكون اي حاجة بس الفكرة انه يبنفذها و يمشي
مثلا روبوت يتفادي عوائق او روبوت يشيل حاجات خفيفة او مثلا روبوت بيصور الخ الخ
معظم المشروع هيكون الكترونكس - ميكا ترونكس - و برمجة
|
انا حضرتك كنت بخش المسابقه بتاعت الربكن كل سنه بس السنادى فى مشرعو التخرج محدش دخل معايا فى وخافو فابتالى اترفض علشان مش هينفع اعملو لوحدى والدكتور ادانى فرصه لحد بعد العيد اخضر فيها فكره المشروع ياما هباقى زى اى جد تانى بالمشروعات قلى ملهاش لزمه قلى اى كهربائى يعملها فلو حضرتك تقترح عليا حاجه تانى وانا اطورها ياباقى الف شكر يعنى