اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _saiko_
الروبو كون روعة بصراحة .. ولا يهمك بص يا سيدي في مشروع تاني بس مكلف شوية
مشروع تحويل الطاقة الشمسية ل كهربية .. هتستخدم فيها الخلايا الشمسية تاخد بيها طاقة الشمس و تحولها ل كهربا
المشروع ناجح جدا و بسيط مش زي الروبو كون لكن عيبة انه مكلف كتير لان الخلايا الشمسية مش رخيصة
|
ليك رساله على الخاص ياباشا