اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed_esm
الاب الروحى للمنتدى استاذ قنصل والمثل العلى فى الاخلاقيات استاذ بدر واخويا الكبير انا كمان مينفعش ادخل ومش اسلم على حضراتكو
|
على فكرة لا يجوز وضعى مع سعادة القنصل فى اى جملة مفيدة لان دة شرف لا استحقة
والكلام دة يدل على كرم اخلاق حضرتك يا استاذ محمد. تقبل تحياتى