13-10-25, 12:14 AM
|
#3
|
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Aug 2013
المدينه: القاهره
المشاركات: 305
معدل تقييم المستوى: 9
|
رد: الحقيقة المره :((
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ĴΘĶЄЯ
كلامك صحيح نظريا
ولكن اعذرني اني اقولك برغم اختلاف وجهات نظر كتير ادت الي تصارع فكري بين اي طائفتين في البلد
ولكن كل واحد فيهم شايف انه بيخدم البلد بطريقته الي متعارضه مع غيره وكل واحد شايف نفسه صح
ويمكن مصر مش اعظم شعب لاننا عندنا العقل بس معندناش الفرصة عكس بلاد تانية عندها فرص ومفيش عقول
يمكن مصر مفيهاش تعايش ولا وحدة بس لو دورت هتلاقي في كل حتة كتير اوي
يمكن مصر معلمتش العالم واحنا اسوأ تعليم علي وجه الارض ولكن يكفي ان اسوأ تعليم طلع دكاترة ومهندسين
وقادة تفوقوا في مجالهم عن بلاد تانية كتير تعليمها احسن مننا
يمكن المصريين مش معروفين بقوتهم ولا بجبروتهم ولكن في رياضات كتير اتميزنا فيها ومن زمان اوي
يمكن المصري دمه تقيل بس ليه افلامنا الكوميدية بتنجح برة وجوة مصر !! وليه صدرنا ماركات عالمية في الكوميديا
من اول اسماعيل يس لحد عادل امام
بالنسبة لكاس العالم .. انا مش بحب الكورة اصلا ولا مؤمن انها رياضة اصلا بصراحة 
يمكن حضرتك كتبت الموضوع ده في وقت خنقة وكلنا بنعمل اكتر من كدة لما الدنيا تضيق علينا
يمكن احنا وحشين مع بعض ولكن من جوانا ابيض اوووووووووووووي
|
كلام معقول
__________________
Art Director
|
|
|